2022 Jäsenkirjeet

Jäsenkirje 4/14.03.2022 Tornion yhdistyksen jäsenille Vuosi 2022 on Suomalaisen Naisliiton ja Tornion yhdistys ry:n toiminnan 115. juhlavuosi. Tämän vuoden 2022 teemana on OSALLISUUTTA JA OSALLISTUMISTA. Suomalainen Naisliitto ry, Finska Kvinnoförbundet rf (SNL) on jäsenyhdistystensä keskusjärjestö, jonka tehtävänä on edistää sukupuolten tasa-arvoa yhteiskunnan kaikissa rakenteissa. Suomalainen Naisliitto (Liitto) on puolueisiin sitoutumaton kaikkien naisten järjestö, joka tukee jäsenyhdistyksiään kannustamalla naisten henkistä kasvua ja itsensä kehittämistä. Yhteisiä arvoja ovat tasa-arvo, ihmisoikeuksien kunnioittaminen, moninaisuuden hyväksyminen, naisten keskinäisen tuen vahvistaminen sekä itsensä kehittäminen ja yhteisöllisyyden vahvistaminen. Vuosi 2022 on Suomalaisen Naisliiton 115. toimintavuosi. Merkkivuonna juhlistetaan Liiton ja sen jäsenyhdistysten pitkää historiaa kääntämällä katse vahvasti tulevaisuuteen. Liitto panostaa jäsenistön osallisuuden ja osallistumisen kokemuksen vahvistamiseen. Menestyvän naisjärjestön voimana on osallistuva ja sitoutunut jäsenistö. JUHLAVUODEN TAPAHTUMIA Yhdistyksen kevätkokous keskiviikkona 16.3.2022 klo 17.00 Åströmin kartanossa (Keskikatu 26, 95400 Tornio). Minna Canthin ja tasa-arvon päivää vietämme tiistaina 22.3.2022 klo 13.00-15.00 Tornionlaakson museon tiloissa. Tilaisuudessa Tornion Osuuspankista viestintäpäällikkö Henna Ukonmaanaho ja pankkilakimies Sanna Duthie sekä Kelasta asiakkuusvastaava Ida-Sofia Kettunen kertovat digipalveluiden saavutettavuudesta. Pankkilakimies Sanna Duthie kertoo Osuuspankin palveluihin sisältyvästä edunvalvontavaltuutuksesta. Tilaisuudessa kahvitarjoilu. Ikääntyvä iho ja meikki. Ohjeista ihonhoidosta ja meikkauksesta saadaan Sf-Clinikenillä tiistaina 3.5.2022 klo 12.00-14.00, Tullipuistokatu 2, Tornio. Hinta 20 €/hlö, sisältää ohjauksen, meikkauksen ja ruokaisan salaatin. Ruoka-allergiasta pitää mainita ilmoittautumisen yhteydessä. Ilmoittautuminen viimeistään 25.4.2022 mennessä yhdistyksen sähköpostiin toimisto@naisliittotornio.fi tai puh. Arja Kankaanranta 0504333034.

< Toukokuu 2022 >
02030405060708